Drizzle

我永远喜欢 邓不思·阿不利多

[hughug]收下了=W=
@Chantal.

Nor the seas change us, nor the tempests bend,
任风波飞扬,我心仍不改,
Our hands would touch for all the mountain-bars,
愿越过山峦,可与你携手,
lift my hand serenely in the sunshine as before,
一如往昔我伸手触碰朝阳,
With the sense of thy touch upon the palm,
恰似昨日你扺掌交付微凉,
left thy heart in mine,
with pulses that beat double.
——我们的心脏搏动出双重回响,
      让一个灵魂孕育在两个胸膛。

自己乱改的诗加上不伦不类的中翻。
说!是选我还是选那个延展性良好的钢铁直男!!!

Dazzle.:

我永远爱○○!520(!)一直爱你!○○可爱还性格超棒的[咆哮]

@Lantern 快收下这份巨型的爱!

世人奉我以言语,却不知你的意


评论(2)

热度(5)